Recenzja fotoksiążki od Saal Digital


Dzięki uprzejmości Saal Digital miałam możliwość wzięcia udziału w testowaniu fotoksiążki. Całe nasze wspólne życie  z Pepper zapisane jest na fotografiach, więc uznałam że warto by było mieć taką książkę z tymi najbardziej pamiętnymi zdjęciami. 



Całość od wykonania projektu zaczynając, jest bardzo łatwa. Nie miałam żadnych problemów z programem czy zamówieniem. Książka przyszła w nienaruszonym stanie. Jakość wykonania i wydruku przeszła moje oczekiwania. Wszystkie kolory są idealnie odwzorowane. Każdy z moich znajomych i rodziny również podziwia jakość zdjęć od Saal Digital. Taka fotoksiążka jest też super pomysłem na prezent. Wiem na pewno że było to pierwsze zamówienie od Saal Digital ale na pewno nie ostatnie.



Dziękuję Saal Digital za możliwość tesowania 💗


Dzięki uprzejmości załogi Saal Digital mamy możliwość, skorzystania z kodu rabatowego na fotoksiążke, w wysokości 75 zł  👍

Komentarze

Popularne posty